Rumeli hisarı fizik tedavi

esnafseven

Sana En  Yakın Esnaf ve Fırsatları Gösteren Uygulama !  Uygulamayı hemen indirin.

Rumeli hisarı fizik tedavi

Rumeli hisarı fizik tedavi Diz kireçlenmesi tedavisinde amaç hastanın ağrılarını kontrol altına almak, eklem hareketini sağlamak veya iyileştirmek, fonksiyonel yetersizlikleri gidermeye çalışmak ve hastanın yaşam kalitesini yükseltmektir. Bunları gerçekleştirirken tedavilerin yan etkilerinden mümkün olduğu kadar hastayı korumak gerekir.

Diz kireçlenmesi tedavisinde hasta eğitimi büyük önem taşıyor. Bunun yanında uygulanan diğer tedavi yöntemleri ise şöyle sıralanıyor:

• Kilo kontrolü
  • Aktivitelerin düzenlenmesi: Zorlayıcı spor aktivitelerinin bırakılması (tenis, basketbol, koşma gibi) ve zorlamayan spor aktivitelerinin yapılması (yürüyüş, yüzme, ılık suda su içi egzersizler, bisiklet gibi), merdiven inip çıkma, çömelme, alçak sandalyede oturmaktan kaçınma.
  • Fizik tedavi ve rehabilitasyon
  • Ağrı kesici ilaç tedavileri ve glukozamin sülfat, kondroitin gibi yavaş etkili ve yapısal iyileşmeyi destekleyici tedaviler
  • Diz içine hiyaluronik asit (eklem sıvısı) uygulanması
  • Karşı taraftaki elde baston kullanılması
  • Dizlik kullanımı
  • Uygun ayakkabı kullanımı
  • Cerrahi tedavi

3. Ayak Bileği ve Ayak Problemleri

Plantar fasit nedir?

Topuk ağrısının en sık sebebidir. Ayak tabanındaki zar tabakasının kemiğe yapışma yerinde tekrarlayıcı travmaya bağlı zorlanması sonrasında ortaya çıkar.

Plantar fasitin belirtileri nelerdir?

Ağrı ayakta durmakla ve yürümekle artar, dokunmakla topuk iç-orta noktasına hassasiyet olur.

Plantar fasit nasıl tedavi edilir?

Tedavisinde topuk desteği kullanımı, fizik tedavi ve ayak tabanı germe egzersizleri ve lokal enjeksiyon tedavileri uygulanır.

Topuk dikeni nasıl tedavi edilir?

Aşil tendiniti nedir?

Aşil tendonunun topuktaki yapışma yerinde ağrı, şişlik ve hassasiyet gelişmesidir.

Aşil tendinitinin belirtileri nelerdir?

Tekrarlayıcı travma, uzun süreli yürüyüş ve koşmaya bağlı olarak gelişir. Hasta, ayak ucunda durmakta zorlanır.

Aşil tendiniti nasıl tedavi edilir?

FTR programı, kortizon olmayan ağrı kesiciler, atel kullanımı, lokal enjeksiyon ve cerrahi tedavi yöntemleri uygulanır.

Aşil tendinitinin belirtileri nelerdir?

Aşil tendiniti nasıl tedavi edilir?