6 haftalık oluşturulan beslenme programımızda asıl amaç dengeli ve sağlıklı bir şekilde birlikte belirlediğimiz hedefe ulaşmaktır. Diyetisyen görüşmelerimiz haftada 1 olmak üzere ayda 4 kez gerçekleştirilmektedir. Kontroller dışında gerçekleşecek herhangi bir durumda danışanlarımıza kilo kontrolü sağlamakta zorlanan kişilerin her zaman bilgi ve destek için iletişime geçebilecekleri numara verilir. İlk görüşmede detaylı olarak beslenme alışkanlıklarınız (yemek

İnsanlar  yaşamında yaşlılık büyüme ve gelişmenin ileri evresidir.Yaşlanma molekül,hücre,doku ve organ ve sistem düzeyinde  yapısal ve fonksiyonel olarak  ortayaçıkan değişimsel kayba bağlı bir süreçtir. Evrimsel yaşlanma teorisi derki ,farklı özelliklere sahip bireyler ,genetik yapıları ve çevresel etmenlerin etkileşimi ile ortama uyum kapasitelerine ve çevresel etmenlerin niteliğine bağlı olarak doğal seleksiyona uğrarlar.Uygun koşullar sağlanırsa bireyin evrimsel

Çoğunlukla travma( kırıklar) veya cerrahi girişim ile ender olarak da serebrovasküler olay ve miyokard enfarktüs sonrasında etkilenen ekstremitenin bir bölümünde sürekli ağrı ile karakterize, otonom sinir sitemi disfonksiyonu, sempatik hiperaktivite ile birlikte distrofik değişikliklerinde olduğu bir ağrı sendromudur. Bu olaylar kollarda veya bacaklarda gelişmektedir.Ağrı genellikle yanma hissi şeklinde ortaya çıkmaktadırve sebep olan durumdan daha şiddetli

Ağrı, muhtemelen insanoğlu var olduğundan beri var. Tıp dünyası, ağrının nedenleri ve ağrıyı gidermekle ilgili uzun yıllardır uğraşıyor. Bugün geldiğimiz nokta, teknoloji ve ilaç sektörü açısından 50 yıl öncesi ile mukayese dahi edilemez.Ancak hepimizin bildiği gibi tüm bu pozitif ilerleme, hastaya şifa açısından aynı oranda maalesef yansımıyor. Şu anda bu satırları okurken birçoğunuz “Aylardır belim

Yaşlanma bağlı, tüm organ sistemlerinde yapısal ve fonksiyonel değişiklikler ve bunun sonucu olarak da aerobik kapasite, kas kitlesi ve kas gücünde azalma olmaktadır. Buna bağlı olarak egzersiz ve fiziksel aktivite önem kazanmaktadır. Genellikle yaşlılık denilince herkesin aklına kronolojik yaş gelmektedir. Ancak kronolojik yaş ile fiziksel yaş arasındaki ilişki zayıftır bunun sebebi her bireyin farklı özelliklere

Skolyoz Nedir?

Skolyoz omurganın lateral eğriliği olarak tanımlanmasına rağmen 3 boyutlu bir deformitedir. Skolyozun şiddeti, başlangıç yaşı ve ilerlemesi bireylerde farklılık göstermektedir. Erken tanı ve tedavi çok önemlidir. Birçok skolyoz ilerlemeden tespit edilirse cerrahiye gerek kalmadan tedavi edilebilmektedir. Genellikle torakal ve lumbal eğrilikler daha sık görülmektedir. SKOLYOZ‘UN SINIFLANDIRILMASI Skolyozu fonksiyonel (yapısal olmayan) ve strüktürel(yapısal) skolyoz olarak ikiye

Shiatsu Nedir?

Japon sanatı Shiatsu, binlerce yıldır iyileştirici ve sağlığı koruyucu bir sistem olarak bilinmektedir. Shi parmak, Atsu basınç anlamına gelmektedir. Shiatsu daha önceki dönemlerde uygulanmasına rağmen 1900’larda sistematize edilmiş ve yaygın bir şekilde tedavi yöntemi olarak kullanılmaya başlanmıştır. Shiatsu tekniği vücuttaki dengesizliği, sağlık problemlerini düzeltmek ve sağlığı koruyup geliştirmek amacıyla uygulanan bir tedavi yöntemidir. Shiatsu insanın

Plantar Faciitis Nedir?

Plantar fasiit, en yaygın topuk ağrısı nedenidir. Ayak tabanının altında ağrılı inflamasyondur. Plantar fasyanın enflamasyonu ve kalınlaşmasıdır.Plantar fasyanın özellikle kalkaneus’a yapışma yerinde tekrarlayan mikrotravmalar sonucu oluşan aşırı kullanım yaralanmasıdır. PLANTAR FASYA Medial kalkaneal tuberositastan başlayarak metatars kemiklerin başlarına ayrı ayrı yapışan çok katlı fibröz bir aponörozdur. Bu fasya ayak tabanında ayak kemiklerini destekler ve yürümeye

ÜSTE